|
www.bank.fora.pl O bankach
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wass
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 16:54, 17 Wrz 2019 Temat postu: banki po 14.09.2019 |
|
|
No i zaczęło się
W żubrze zażądali sms na 90 dni po zalogowaniu. Bezpieczeństwo marne, ale chociaż nie przeszkadzają.
Jak zwykle przerost formy nad treścią w mbanku.
Po zalogowaniu opcja dodania komputera do zaufanych. Super, dodałem, wszystko ładnie śmiga. Potem do kompa siadła żona. Po zalogowaniu - brak możliwości „zaufania”jednego kompa do dwóch użytkowników. Dostęp jednorazowy bez sensu, przełączanie między profilem prywatnym a firmowym wymaga ponownego całkowitego przelogowania . :
Po kontakcie z mlinią - proszę używać różnych przeglądarek. Rada niby dobra, ale ja mam do bankowania chromebooka a tu jest tylko jedyna słuszna przeglądarka. To proszę wyczyścić ciasteczka i się przelogować. No wtedy działa. Szkoda tylko, że moja żona nie wie co to ciasteczka (a tłumaczyłeś mi, że te chromebooki to takie proste.....). Wyszło, że ja jestem winny. Dziękuję mbanku.
I w ten sposób któreś z nas ( lub oboje) chyba pożegna się z mbankiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wass dnia Wto 16:55, 17 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kymet
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:42, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
W tojocie przegieli.
Aktywacja apki https://www.youtube.com/watch?v=CtEb604ZME8
Logowanie:
1) identyfikator
2) hasło maskowane
3) zalogowanie się pinem do autoryzacji mobilnej
4) potwierdzenie tym samym pinem autoryzacji...
Tojotka adios....
Spodziewałem się ze nowy ST przyniesie jakiś powiew świeżości, może jest RWD... ale stary system był bardziej funkcjonalny i czytelny....
I cyk... poleci wypowiedzenie ))))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:39, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
W kupalu logowanie poprzez apkę mobilną (na razie) bez zmian: wpisałem PIN i było OK. Podczas logowania w normalnym ST, system zażądał dodatkowej autoryzacji, w moim przypadku podpisem mobilnym, ale przypuszczam, że można też SMSem. Dotychczas miałem oddzielny numer dla autoryzacji smsowych, ale ostatnio w milku i kupalu aktywowałem podpis mobilny, żeby wszystko to mieć w jednym urządzeniu. Kłopoty się zaczną, w przypadku utraty telefonu lub jego awarii ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drutkow1
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DC
|
Wysłany: Wto 21:54, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
W apce żadnej nic się nie zmienia.
W ST bywa różnie - od SMSa przy każdym logowaniu, przez SMS raz na 90(?) dni - aż do braku zmian (inteligo - skarbonka jest ponad prawem).
Wydawało się, że w N26 będzie kiepsko, bo miała być tylko autoryzacja przez apkę - ale jak się kliknie "help" to pojawia się możliwość wysłania SMS "Logiczne" - warto klikać ;>
Szkoda, że to pewnie nie zadziała na autoryzację przelewu.
A tak a propos to przyszła dziś nowa karta i już działa w google pay.
Z ciekawostek - nie ma miejsca na podpis, a CVC2 wydrukowane na odwrocie logo MC (karta jest już więc całkiem przezroczysta nie licząc paska i chipu oraz logo i hologramu MC - bo czarne z literek się zdrapuje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:39, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Logowanie w ST IKA wymagało dodatkowego smsa. Zapisałem swoją przeglądarke (Opera) jako zaufaną na 90 dni, żeby to uprościć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giksow
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 10:25, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
drutkow1 napisał: | W apce żadnej nic się nie zmienia.
W ST bywa różnie - od SMSa przy każdym logowaniu, przez SMS raz na 90(?) dni - aż do braku zmian (inteligo - skarbonka jest ponad prawem).
Wydawało się, że w N26 będzie kiepsko, bo miała być tylko autoryzacja przez apkę - ale jak się kliknie "help" to pojawia się możliwość wysłania SMS "Logiczne" - warto klikać ;>
Szkoda, że to pewnie nie zadziała na autoryzację przelewu.
A tak a propos to przyszła dziś nowa karta i już działa w google pay.
Z ciekawostek - nie ma miejsca na podpis, a CVC2 wydrukowane na odwrocie logo MC (karta jest już więc całkiem przezroczysta nie licząc paska i chipu oraz logo i hologramu MC - bo czarne z literek się zdrapuje). |
Drutek, bo ja właśnie walczę z n26 i Google Payem - wymieniałeś tę kartę ze względu na GP czy przy okazji?
Moja karta wydana w zeszłym roku (jakoś jak n26 wystartował w PL) nie działa z GP - support n26 stwierdził, że informacja o działającym Google Pay na ich stronie to błąd (sic!), support Google z kolei twierdzi, że skoro nie ma n26 na liście banków wspieranych w Polsce to w ogóle nie ma tematu.
Nie jest to może jakiś killer feature, ale fajnie by było mieć tę kartę w GP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drutkow1
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DC
|
Wysłany: Śro 10:47, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Właśnie wczoraj doszła nowa - i pięknie w google pay zadziałała
Wymieniałem właśnie z powodu niemożności używania zbliżeniowo w google pay (bo też miałem świeżynkę, ważność 10/23 - nie sądzę, by Twoja była lepsza, bo nawet dostałem 10 euro za cierpliwe czekanie na waiting list ).
Udało mi się fartem trafić na przytomną Francescę w supporcie N26 (bo i od google i od N26 nasłuchałem się w tej sprawie tylu bzdur, że hej) - pyta, czy mi kartę do Słowenii wysyłali?
No i się okazało, że ktoś zaznaczył, że moja karta była wysłana do Słowenii (pewnie dlatego, że chciałem taki pierwszy być - bo karta żony, z kwietnia czy maja tego roku, jest OK) - i z tego powodu bezpłatnie wymienili mi kartę, bo normalnie kosztuje to 6 euro. Już nie dopytywałem, czemu tego "kraju przypisania karty" nie można zmienić...
A problem był, ponieważ karty "słoweńskie" N26 jeszcze nie są przez google pay obsługiwane pikaczowo. Pewnie jakbym poczekał, aż włączą obsługę dla Słowenii, to by zadziałało ;>
A i ogólnie problem jest tylko przy chęci pikaczowania telefonem - w sieci tą kartą via google pay bez problemu można płacić, ostatnio przekonałem się, jaki google pay przy zamówieniach w sieci jest jednak wygodny.
Hehe, i zaraz piszę do Kasi z google, żeby kit przestała wstawiać ;>
A, i okazało się, że google ma support po polsku - tak napisałem z głupia frant, bo nie chciało mi się w tej sprawie na lengłydż wysilać - a tu niespodzianka, odpowiedź po polsku i to jeszcze od Kasi ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giksow
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:13, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
No to nic, muszę się pokopać z supportem n26. W ostateczności przeproszę się z Revolutem, choć wkurza mnie to z kolei, że tam też mam starą kartę i często mi proponuje DCC z GBP. Support R z kolei uparcie mnie zachęca do premium.
Odnośnie supportu wujka Google - w Dublinie mają wielkie "contact center" dla dziesiątek języków, plus współpracowników rozsianych po świecie obsługujących zgłoszenia w przeróżnych językach, ale to takie insajderskie info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drutkow1
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DC
|
Wysłany: Śro 12:16, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Jak powiesz na czacie, żeby sprawdzili, jak mają zapisane to, gdzie wysłali kartę, to powinno pomóc od razu.
Jest jeszcze curve do wyboru - choć też może proponować DCC na GBP.
Jak zamówisz z moim kodem polecającym DEKHX to dostaniemy po 5 funtów
A w rewolwerze nie można zamienić karty na "polską" (wydaje je chyba danske bank polska - ale on też mało "polski", bo to oddział tego ze skandynawii, a nie osobna polska spółka)? Chyba że można jedynie płatnie
Choć z drugiej strony DCC to zawsze zło - więc co to za różnica, czy będzie proponował na GBP czy na PLN?
Ale przynajmniej może będzie można wypłacać w Polsce z euronetu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giksow
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:47, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wskazówkę z kartą, póki co pojawił się problem z potwierdzeniem rezerwacji kartą N26 w hiszpańskim hotelu. Revolut przeszedł o dziwo.
Za kod dziękuję - mam już Curve. Ale jakoś nie jestem fanem tej usługi.
No właśnie support Revoluta kręci - było kiedyś info, że wprowadzają karty rozpoznawane jako "polskie", że wymieniają za darmo. Nie miałem do tego głowy wtedy, a teraz chcą kasę albo przejście na premium. W ostateczności mogę naściemniać, że karta w ogóle nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|