Forum www.bank.fora.pl Strona Główna www.bank.fora.pl
O bankach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konta firmowe Idea Bank - uwaga MINA!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bank.fora.pl Strona Główna -> Konta firmowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepto




Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:32, 02 Sty 2019    Temat postu:

drutkow1 napisał:
Do idei oczywiście, a do kogo?
Nie zapomnij wspomnieć o RF i PUODO oraz żądanym odszkodowaniu.
Ja już dziś posłałem taką (z żądaniem 1k rekompensaty) do krokodyla - oczywiście konto, które miało zostać wczoraj zamknięte, dalej jest aktywne.


Wykazałbyś się szczodrością serca drutek w Nowym Roku i udostępnił szablonik takowego pisma np. na priva Wink

Pytanie tylko, czy w sytuacji DG też to zadziała...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drutkow1




Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DC

PostWysłany: Śro 18:09, 02 Sty 2019    Temat postu:

Tutaj tajemnic nie ma żadnych, a i filozofii specjalnej również.
Krokodylowi posłałem takie coś:
"Dzień dobry. Proszę potraktować to zgłoszenie jako reklamację. Ok. 22 listopada (+/- 1 dzień) złożyłem na infolinii sprzeciw wobec wchodzących w życie od 20 grudnia 2018 zmian w regulaminie, co skutkować miało rozwiązaniem umowy w dniu 19 grudnia 2018. Pomijając już to, że pierwszy konsultant twierdził, że złożenie takiego sprzeciwu przez infolinię jest niemożliwe i dopiero groźba złożenia reklamacji poparta zacytowaniem maila pozwoliła taką dyspozycję złożyć, to mimo że jest 20 grudnia, konto nadal jest aktywne a ja mogę logować się do CA24 - czego dowodem jest choćby ta wiadomość. Proszę o realizację złożonej dyspozycji. W ramach zaś rekompensaty za tak rażące naruszenie przez bank przepisów prawa, zapisów regulaminu i złożonej dyspozycji, żądam rekompensaty w wysokości tysiąca złotych, którą proszę przelać na zamykany rachunek (co skutkować będzie przelewem na rachunek podany do zwrotu ew. nadpłaty) lub bezpośrednio na rachunek nr xxx. Sprawą zostanie również zainteresowany Rzecznik Finansowy oraz PUODO."

Ale popierdółka twarda jest i rezonuje, na uwagę, że na odpowiedź na reklamację mają 15 dni, a nie 30, jak odpisali w wiadomości o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia, odparli: "tylko reklamacje, które dotyczą usług płatniczych, są rozpatrywane do 15 dni roboczych. Pozostałe przypadki, bez zmian są rozpatrywane do 30 dni kalendarzowych."

Przy DG też powinno zadziałać, chyba że konsumenci mają zdecydowanie większą ochronę - w sumie z powodu braku powodu nigdy się tym nie interesowałem. Np. nie wiem nawet, czy RF i PUODO są do DG stosowani - niby chodzi o osboę fizyczną, więć PUODO powinen, ale czy RF wychodzi poza konsumentów - nie wiem.

Ale na spektakularne sukcesy i tak nie liczę Wink

W krokodylu zamknięcie bankowości elektronicznej tylko przez placówkę, więc trzeba się będzie przejść, może znów trafię na tą ładną panią importowaną z Lublina - i już nie będę musiał jej zasmucać zamykaniem konta ;>
W ing można zamknąć bankowość elektroniczną przez ST - ale jest to tak głęboko schowane w tematach pomocy, że opcję można uznać za nieistniejącą ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepto




Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:21, 02 Sty 2019    Temat postu:

Dzięki, myślałem, że w piśmie posiłkujesz się konkretnymi paragrafami.
Niemniej wykorzystam nieco z tego co podałeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bank.fora.pl Strona Główna -> Konta firmowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin