|
www.bank.fora.pl O bankach
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:32, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
drutkow1 napisał: | Do idei oczywiście, a do kogo?
Nie zapomnij wspomnieć o RF i PUODO oraz żądanym odszkodowaniu.
Ja już dziś posłałem taką (z żądaniem 1k rekompensaty) do krokodyla - oczywiście konto, które miało zostać wczoraj zamknięte, dalej jest aktywne. |
Wykazałbyś się szczodrością serca drutek w Nowym Roku i udostępnił szablonik takowego pisma np. na priva
Pytanie tylko, czy w sytuacji DG też to zadziała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drutkow1
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DC
|
Wysłany: Śro 18:09, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Tutaj tajemnic nie ma żadnych, a i filozofii specjalnej również.
Krokodylowi posłałem takie coś:
"Dzień dobry. Proszę potraktować to zgłoszenie jako reklamację. Ok. 22 listopada (+/- 1 dzień) złożyłem na infolinii sprzeciw wobec wchodzących w życie od 20 grudnia 2018 zmian w regulaminie, co skutkować miało rozwiązaniem umowy w dniu 19 grudnia 2018. Pomijając już to, że pierwszy konsultant twierdził, że złożenie takiego sprzeciwu przez infolinię jest niemożliwe i dopiero groźba złożenia reklamacji poparta zacytowaniem maila pozwoliła taką dyspozycję złożyć, to mimo że jest 20 grudnia, konto nadal jest aktywne a ja mogę logować się do CA24 - czego dowodem jest choćby ta wiadomość. Proszę o realizację złożonej dyspozycji. W ramach zaś rekompensaty za tak rażące naruszenie przez bank przepisów prawa, zapisów regulaminu i złożonej dyspozycji, żądam rekompensaty w wysokości tysiąca złotych, którą proszę przelać na zamykany rachunek (co skutkować będzie przelewem na rachunek podany do zwrotu ew. nadpłaty) lub bezpośrednio na rachunek nr xxx. Sprawą zostanie również zainteresowany Rzecznik Finansowy oraz PUODO."
Ale popierdółka twarda jest i rezonuje, na uwagę, że na odpowiedź na reklamację mają 15 dni, a nie 30, jak odpisali w wiadomości o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia, odparli: "tylko reklamacje, które dotyczą usług płatniczych, są rozpatrywane do 15 dni roboczych. Pozostałe przypadki, bez zmian są rozpatrywane do 30 dni kalendarzowych."
Przy DG też powinno zadziałać, chyba że konsumenci mają zdecydowanie większą ochronę - w sumie z powodu braku powodu nigdy się tym nie interesowałem. Np. nie wiem nawet, czy RF i PUODO są do DG stosowani - niby chodzi o osboę fizyczną, więć PUODO powinen, ale czy RF wychodzi poza konsumentów - nie wiem.
Ale na spektakularne sukcesy i tak nie liczę
W krokodylu zamknięcie bankowości elektronicznej tylko przez placówkę, więc trzeba się będzie przejść, może znów trafię na tą ładną panią importowaną z Lublina - i już nie będę musiał jej zasmucać zamykaniem konta ;>
W ing można zamknąć bankowość elektroniczną przez ST - ale jest to tak głęboko schowane w tematach pomocy, że opcję można uznać za nieistniejącą ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:21, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki, myślałem, że w piśmie posiłkujesz się konkretnymi paragrafami.
Niemniej wykorzystam nieco z tego co podałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|