|
www.bank.fora.pl O bankach
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:33, 01 Sie 2019 Temat postu: IKO powiadomienia PUSH |
|
|
Jak jest z powiadomieniami PUSH w IKO (pkobp) w przypadku dwóch kont tj. firmowym i osobistym? Działają dla obu kont, czy trzeba wybrać tylko jednio?
ps.
u mnie jakieś zamieszanie reklamacyjne w działaniu IKO. Testuję w promo konto ebiznes.
Najpierw nie mogłem aktywować IKO, bo przypisany nr telefonu był do zamkniętego pona 2 lata temu konta Aurum. Poprawili błąd w ciągu 24 h. W międzyczasie odpaliłem do kompletu ponownie Aurum osobiste. I tutaj drugi problem - w ustawieniach PUSH IKO nie widać mojego konta biznesowego, nie przychoszą informacje o ruchu na koncie. Aurum jest na liście. Ech...
z góry dziękuję za info
pozdrawiam
pepto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pepto dnia Czw 12:38, 01 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:33, 01 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Ustawiłem te powiadomienia w Inteligo dobrych kilka tygodni temu, ale zaczęło działać dopiero w tym tygodniu. Komunikaty pojawiają się dla obydwu kont, tj. firmowego i prywatnego, mimo, że jako domyślne mam ustawione prywatne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:30, 02 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki.
A w ustawieniach wydarzenia widzisz oba konta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 17:15, 02 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Sorry, wprowadziłem ciebie w błąd. Spojrzałem teraz w ustawienia powiadomień i są obydwa konta do skonfigurowania suwakami. Chyba pojawiło się to w aktualizacji apki, bo pamiętam, że gdy uruchamiałem powiadomienia były tylko dwie opcje: konto domyślne i powiadomienia tak/nie.
Wynika stąd, że aktualizacja domyślnie włączyła mi drugie konto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:17, 05 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
A to ciekawe. Bo w ramach reklamacji dostałem z pkobp jakiś bełkot w postaci, że tak ma być jak jest. Nie mam w ustawieniach powiadomień IKO konta firmowego i nie mam PUSH z tego konta.
Ustawiłem zatem powiadomienia na e-mail w IPKO. Też nie działa!!!! kurw... co za bank.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pepto dnia Pon 16:19, 05 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:44, 05 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Czy stąd wniosek, że apka IKO jest inna dla Inteligo i inna dla betonowego PKO BP?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:02, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to, że tak.
Znalazłem w opisie IKO informacje o funkcjach i push tylko dla konta indywidualnego. Z obszernego opisu wynika, iż funkcjonalność IKO dla Inteligo i PKO różnią się między sobą. Choć nie znalazłem akurat problemu push dla kont firmowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:28, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
U mnie ścieżka dostępu jest następująca: ustawienia\powiadomienia o zdarzeniach. Otwiera się wtedy podstrona z elementami: powiadomienia o zdarzeniach +/-, konta (zakres zdarzeń, konto prywatne +/-, konto firmowe +/-). Zakres zdarzeń nie jest konfigurowalny, tzn. nie można sobie wybrać o czym mam byc powiadamiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:55, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Pełny wykaz funkcji IKO z podziałem na os i konta tj. inteligo pkobp:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ścieżka do ustwień powiadomień jest taka sama, tyle, że nie widać w wykazie konta firmowego, jest tylko fizolskie aurum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pepto dnia Wto 7:57, 06 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:40, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Wygląda, że to jest chyba jakiś bug systemowy. Nie pozostaje nic innego jak bombardować ich reklamacjami. Może dla klienta Aurum będą bardziej zmotywowani .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:58, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Nic z tego. Dostałem już ostateczną i precyzyjną odpowiedź na moje odwołanie:
Uprzejmie informuję, że obecnie zgodnie z funkcjonalnością aplikacji IKO nie jest możliwe aktywowanie w
niej opcji powiadomień typu PUSH do rachunku firmowego. Wynika to z obecnej funkcjonalności IKO.
Potwierdzam również, że Bank rozważy możliwość uruchomienia tej opcji w aplikacji. Obecnie nie jest
możliwe wskazanie terminu wprowadzenia tej zmiany.
Aurum mam powiadomienia push, nic nie zdziałam więcej. No poza reklamacją niedziałających powiadomień mailem (funkcja w IPKO).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:12, 10 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Na plus pkobp zapisuję sprawność rozpatrywania reklamacji. Powiadomienia email dotyczące konta biznes już działają. Wczoraj dostałem odpowiedź wraz z prośbą o restart ustawień w IPKO. Dzis test we wpłatomacie - w niecałe kilkanaście sekund od wpłaty przybył mail z info wpływie. I to w wolny dzięń od pracy. Jest git. jestem zadowolony z takiego ustawienia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pepto dnia Sob 15:13, 10 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|