|
www.bank.fora.pl O bankach
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 11:24, 06 Maj 2018 Temat postu: Chargeback - wasze doświadczenia |
|
|
Procedura chargeback jest mi znana i wiele o niej pisałem w radach dla forumowiczów, jednak chyba na szczęście, sam nigdy nie musiałem z niej korzystać. Czy możecie opisać swoje praktyczne doświadczenia w tej dziedzinie, tj. jaki bank, jaka karta (MC czy Visa), czego to dotyczyło, jak wyglądało przyjęcie wniosku i jak dalej było procedowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
creative
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:51, 06 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja skorzystałem raz i skutecznie.
Kupiłem wakacje all-in, na miejscu się okazało że wracamy samolotem o 7 rano a w ofercie powrót był o 19. Stwierdziłem że co mi tam, złożę reklamację. Najpierw poszedł mail do strony gdzie kupowałem, odrzucili a w ramach przeprosin przysłali czekoladki
No to postanowiłem wykorzystać chargeback. Z racji że miałem na mailu albo na screenach dokładny opis kupionego pakietu znalazłem to, co się nie zgadzało (trochę na siłę ale po to żeby było więcej rzeczy które były niezgodne). Zapoznałem się z tabelą frankfurcką, wyliczyłem że ile straty poniosłem (np. z racji niewykorzystanego z racji wcześniejszego wylotu a opłaconego jedzenia bo ominęło mnie śniadanie i obiad), złożyłem reklamację na wartość ok 1/4 zakupu. Czekałem prawie 2 miesiące ale sprawa rozwiązana pozytywnie i dostałem zwrot.
Z kwestii technicznych - bank to citek, karta mc, reklamację złożyłem na stronie www, dostałem formularz, dołączyłem screeny oferty, reklamację do portalu gdzie kupowałem, ich odpowiedź itp itd, łącznie jakieś 20 stron pdf. A potem tylko czekałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wass
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 21:30, 06 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jestemw trakcie procedury w DC. Chodzi o zwrot pieniędzy za anulowany przez linię lotniczą lot. Zakup sporo wcześniej, w międzyczasie zmieniłem kartę, a zwrot miał być na starą. Mailowo uzgodniłem z DC, że zwrotem uznają mi nową kartę i o sprawie zapomniałem. Czekałem na wyciąg.
Po chyba 2 tygodniach zadzwonili do mnie z DC, że długo. nie ma pieniędzy i zaproponowali uruchomienie procedury charge back. Musiałem tylko dosłać maila od linii lotniczej z anulowaniem lotu. Pieniądza zwrócili, mają się kontaktować jak sprawa będzie się posuwać dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:22, 28 Cze 2018 Temat postu: chargeback w IKA |
|
|
No to dopadło i mnie. Ku mojemu zdziwieniu, wniosek o chargeback w Aliorze składa się jako reklamację. Trochę to dziwne, bo bank wykonał wszystko prawidłowo, tylko sprzedawca okazał się oszustem. Termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni i zdam relację z postępu tej procedury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepto
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:02, 28 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
No to jestem ciekawy, jaką obsługę prezentuje Alior.
Ostatnio zapytałem w ST, czy potrafią określić przybliżony termin przejścia na nowy ST mojego konta biznes i na którą platformę (są dwie). W odpowiedzi otrzymałem totalny bełkot tzn. pół urwanego zdania nie na temat na zasadzie copy/past o tematyce w ogóle nawet nie przybliżonej to mojego pytania. I przestałem pytać... chyba o to im chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kayoo
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:19, 12 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Reklamacja/chargeback w Aliorze zakończone pomyśłnie. Wczoraj konto zostało uznane kwotą reklamowaną w euro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|