Forum www.bank.fora.pl Strona Główna www.bank.fora.pl
O bankach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chargeback - wasze doświadczenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bank.fora.pl Strona Główna -> Ubezpieczenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kayoo




Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:24, 06 Maj 2018    Temat postu: Chargeback - wasze doświadczenia

Procedura chargeback jest mi znana i wiele o niej pisałem w radach dla forumowiczów, jednak chyba na szczęście, sam nigdy nie musiałem z niej korzystać. Czy możecie opisać swoje praktyczne doświadczenia w tej dziedzinie, tj. jaki bank, jaka karta (MC czy Visa), czego to dotyczyło, jak wyglądało przyjęcie wniosku i jak dalej było procedowane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
creative




Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:51, 06 Maj 2018    Temat postu:

Ja skorzystałem raz i skutecznie.
Kupiłem wakacje all-in, na miejscu się okazało że wracamy samolotem o 7 rano a w ofercie powrót był o 19. Stwierdziłem że co mi tam, złożę reklamację. Najpierw poszedł mail do strony gdzie kupowałem, odrzucili a w ramach przeprosin przysłali czekoladki Smile
No to postanowiłem wykorzystać chargeback. Z racji że miałem na mailu albo na screenach dokładny opis kupionego pakietu znalazłem to, co się nie zgadzało (trochę na siłę ale po to żeby było więcej rzeczy które były niezgodne). Zapoznałem się z tabelą frankfurcką, wyliczyłem że ile straty poniosłem (np. z racji niewykorzystanego z racji wcześniejszego wylotu a opłaconego jedzenia bo ominęło mnie śniadanie i obiad), złożyłem reklamację na wartość ok 1/4 zakupu. Czekałem prawie 2 miesiące ale sprawa rozwiązana pozytywnie i dostałem zwrot.
Z kwestii technicznych - bank to citek, karta mc, reklamację złożyłem na stronie www, dostałem formularz, dołączyłem screeny oferty, reklamację do portalu gdzie kupowałem, ich odpowiedź itp itd, łącznie jakieś 20 stron pdf. A potem tylko czekałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wass




Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 21:30, 06 Maj 2018    Temat postu:

Jestemw trakcie procedury w DC. Chodzi o zwrot pieniędzy za anulowany przez linię lotniczą lot. Zakup sporo wcześniej, w międzyczasie zmieniłem kartę, a zwrot miał być na starą. Mailowo uzgodniłem z DC, że zwrotem uznają mi nową kartę i o sprawie zapomniałem. Czekałem na wyciąg.
Po chyba 2 tygodniach zadzwonili do mnie z DC, że długo. nie ma pieniędzy i zaproponowali uruchomienie procedury charge back. Musiałem tylko dosłać maila od linii lotniczej z anulowaniem lotu. Pieniądza zwrócili, mają się kontaktować jak sprawa będzie się posuwać dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kayoo




Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:22, 28 Cze 2018    Temat postu: chargeback w IKA

No to dopadło i mnie. Ku mojemu zdziwieniu, wniosek o chargeback w Aliorze składa się jako reklamację. Trochę to dziwne, bo bank wykonał wszystko prawidłowo, tylko sprzedawca okazał się oszustem. Termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni i zdam relację z postępu tej procedury

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepto




Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:02, 28 Cze 2018    Temat postu:

No to jestem ciekawy, jaką obsługę prezentuje Alior.
Ostatnio zapytałem w ST, czy potrafią określić przybliżony termin przejścia na nowy ST mojego konta biznes i na którą platformę (są dwie). W odpowiedzi otrzymałem totalny bełkot tzn. pół urwanego zdania nie na temat na zasadzie copy/past o tematyce w ogóle nawet nie przybliżonej to mojego pytania. I przestałem pytać... chyba o to im chodziło Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kayoo




Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 9:19, 12 Lip 2018    Temat postu:

Reklamacja/chargeback w Aliorze zakończone pomyśłnie. Wczoraj konto zostało uznane kwotą reklamowaną w euro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bank.fora.pl Strona Główna -> Ubezpieczenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin