Forum www.bank.fora.pl Strona Główna www.bank.fora.pl
O bankach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nest bank zmienia ST oraz cenniki i regulaminy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bank.fora.pl Strona Główna -> IT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepto




Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:37, 18 Lip 2018    Temat postu: Nest bank zmienia ST oraz cenniki i regulaminy

tekst z maila dla klientów:

Zmieniamy się
dla Ciebie!
Dzień dobry,
jesteśmy dumni, że wybrałeś nas na swojego partnera w codziennym zarządzaniu finansami. Wiemy, że dobre imię zdobywa się latami, dlatego nieustannie rozwijamy nasze produkty i usługi, aby dopasować je do Twoich potrzeb.
Dlatego na przełomie września i października 2018 roku udostępnimy Tobie nową Bankowość Internetową oraz Aplikację Mobilną. Znajdziesz w niej nowe funkcjonalności oraz prostą i przyjazną obsługę. Jesteśmy przekonani, że szybko polubisz nowości, które ułatwią Ci bankowanie.
O dokładnej dacie udostępnienia nowego systemu (my to nazywamy datą migracji) zostaniesz poinformowany e-mailem, SMS-em oraz w obecnym systemie Bankowości Internetowej i Aplikacji Mobilnej. Ponadto, na dedykowanej stronie internetowej Banku pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] zamieścimy informacje o planowanych zmianach, w tym: przerwach w działaniu systemów, instrukcjach w zakresie aktywacji nowej bankowości internetowej oraz mobilnej, jak również zaletach oraz funkcjonalnościach nowego systemu.
Pamiętaj – bezpieczeństwo najważniejsze! Prosimy Cię abyś zapamiętał, że w procesie komunikacji o zmianach systemów, Nest Bank nie będzie wysyłał żadnych linków oraz żądań potwierdzenia jakichkolwiek danych ani informacji o konieczności zalogowania się i aktywacji nowego systemu za pośrednictwem e-mail, SMS oraz komunikatorów internetowych. Dostęp do nowego systemu Bankowości Internetowej możliwy będzie wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Banku (opcja: ZALOGUJ SIĘ).
Więcej ważnych informacji o nowym systemie oraz planowanej zmianie znajdziesz w załączonej informacji do niniejszego maila.

***
W związku z wprowadzeniem do oferty Banku Podstawowego Rachunku Płatniczego (z dniem 8 sierpnia 2018 roku) jak i dostosowaniem się Banku do zmian ustawy o usługach płatniczych oraz Rozporządzenia Ministra Finansów i Rozwoju w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, a także planowanym udostępnieniem nowej Bankowości Internetowej i Mobilnej informujemy, iż Nest Bank S.A. (dalej „Bank”) na podstawie:
1) § 41 ust. 2 pkt 1, 3 i 4 „Regulaminu rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów indywidualnych” (dalej „Regulamin”), wprowadza zmiany do Regulaminu,
2) § 38 ust. 4 i 5 Regulaminu wprowadza zmiany do „Tabeli Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart” (dalej „TOiP”),
3) § 41 ust. 2 pkt 4 Regulaminu wprowadza zmiany do „Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych - oferta Rachunków i Lokat” (dalej „TO”).
Szczegółowy wykaz zmian oraz dat wejścia w życie zmienionych postanowień w Regulaminie, TOiP oraz TO znajduje się w załączniku.
Jeśli nie wyrażasz zgody na powyższe zmiany, masz możliwość złożenia do 24 września 2018r. bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu:

sprzeciwu wobec tych zmian, co spowoduje wygaśnięcie zawartej z Bankiem Umowy Ramowej w przeddzień wejścia w życie zmian, albo
wypowiedzenia zawartej z Bankiem Umowy Ramowej, co spowoduje jej rozwiązanie ze skutkiem natychmiastowym.

Powyższe oświadczenia możesz złożyć pisemnie na adres Banku: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres [link widoczny dla zalogowanych], wyłącznie z adresu e-mail wskazanego Bankowi do kontaktu z Tobą. Niezłożenie na piśmie wymienionych oświadczeń oznacza akceptację wyszczególnionych powyżej zmian, które wejdą w życie z dniem wskazanym w szczegółowym wykazie zmian.

***
Dodatkowo Nest Bank S.A. realizując obowiązek informacyjny wynikający z ustawy z dnia 10 czerwca 2016r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji, przekazuje w załączeniu arkusz informacyjny skierowany do Klientów, którzy objęci są obowiązkowym systemem gwarantowania depozytów. W załączonym arkuszu przesyłamy szczegółowe informacje na temat zasad gwarantowania depozytów przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Nest Bank S.A. pod numerem 801 800 188 lub 22 438 41 41 od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-24.00 oraz w niedzielę w godzinach 8.00-20.00.
Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bank.fora.pl Strona Główna -> IT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin